run me over.

jag mår inte bra. träningen var tung, tung. lättast var fjäril, hur det nu ens är möjligt? men jag kom iaf nånstans på svenska c'n och hann börja spela in röst. jag låter helt keffad. bra.
och jag fixade inte att springa 2000m. gött. jag fick sugrörsandning. jag måste kolla mig. och SJÄVKLART var jag inte under 10min. men jag får väl hoppas på att jag får mvg i idrott ändå. hoppas. fast jag får säkert bara mvg i svenska b. vg i allt annat. då kommer jag inte in. gött. jag har ju ändå inte lägenhet. och sgs har bestämt att de hatar mig för jag kan inte återaktivera mig och kan därför inte söka några lägenheter. kan nån DÖDA mig? jag har bara så ont i huvudet, så ont i kroppen, i hjärtat, i bröstet. jag orkar inte med mer strul. jag har tillräckligt att göra som det är.

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: duvetvälvem

<3

2010-05-13 @ 01:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0