May I make a terrible mistake with you, may I make a wonderful mistake with you

jag har alltid funderat på varför det alltid lyckas vara måndag när man är som allra tröttast?
nåväl, fysiken var knappast särskilt exalterande, vi satt mest och väntade ut tiden. sen hade vi matte och försökte lösa diffekvationer, vilket inte gick helt prima. resterande lektioner bara påminde mig om att jag har en miljon saker att göra innan studenten. och som grädde på moset fick vi EN TILL uppgift i svenska c. jag kunde dödat daniel, asså. men icke. och sen var träningen inte helt jätterolig. 40x50 start 1:10 för mig, martin och vendela. lite blandad start på de andra, mellan minuten till 1:20. första 16 var var fjärde max, andra 12 var tredje max, nästa 8 varannan max och sista fyra max.
urk.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0