Loneliness is better when you're not alone.

jag gillade gårdagen. sista ryskalektionen och ett mvg inkasserades. gyttmous. fysik och chillidill och lunch och sen tog jag och honey en långpromenix i norrboda i shorts och bara fötter. fast jag cyklade. sen satt vi på en parkbänk och smsade och pratade tills det blev svinkallt och jag cyklade hem, fortfarande barfota och i shorts.

sen kom jensy och vi käkade pizza med honey och lövet som vi hittade på stan när vi släppt av mamma. sen käkade vi vickningschips och dipp ioch kollade på film med twilighttjejen. den var rätt mysig ändå. sen somnade jag väldigt fint och vaknade inte alls av att mamma kom hem. gött!

imorse vaknade jag också på finaste sättet och efter mycket om och men åkte jag och mamma ner och handlade för femtonhundra. finemangers. sen duschade jag lite kvickt innan jag var tvungen att plocka upp jens töntiga kompisar som missat tåget. så vi tog bilen till jönkan och here we are. jag har ägt alla i peggle och jag är trött nu. så åka hem igen, kanske? jag fick ju trots allt cash av jacob för bensinen, hihi!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0