jag vet jag är en idiot och hela stan vet vad jag gjort.

sjukt meningslös dag. två schemalagda lektioner, varav en var redovisning hela lektionen och den andra var betygssnack med gunilla. mvg i svenska b. jag kan inte ens känna glädje över det. nä. sen åkte jag hem och jag har faktiskt varit rätt produktiv. nästan lärt mig räkna på ryska, nästan klarat matteuppgifterna, skrivit klart textanalysen, läst igenom biologin och hittat fel och läst tio sidor i spanskaboken. gött att vi egentligen behöver snitta 34 sidor i veckan för att hinna klart till sommaren. än så länge är jag på sidan 30, och det har gått två veckor redan... äh!

strax bär det av till simhallen med ett kort stopp på kansliet. jag måste köpa nya brills nu då. om de andra verkligen är borta. eller jag kan köpa imon, innan vi drar till jönkan, det hinner jag nog. så kan jag fråga johanna och dom idag. håll tummarna?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0