I've got some news for you.

jag är opepp på veckan. matten gick skit och det strulade sönder när jag skulle pilla med digitala presentationen på svenskan. tillslut gick daniel och hämtade sitt usb och då lyckades burken hitta rätt användarbokstav på min hårddisk så bilderna återvände. tur. så jag har strax spelat in hälften. mja. jag BORDE hinna klart på onsdag. håll alla tummar!

träningen var mest vidrig. jag och alice har hemsk träningsvärk i rumpan, jag har även i magen. vi körde 800 spec och sen 800 andraspec. och 600 spec till. sen hade jag ont överallt. bådar riktigt gott inför helgen. jag kommer ju inviga starkt med 800 och 50br redan på fredagen. urk. och jag måste ha med mig alla prylar när jag drar till skolan på fredag, för jag hinner inte hem. shitdude, jobbigt värre.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0