It's my favorite song they're gonna play and I cannot text you with a drink in my hand, eh.

läkaren var snäll när jag var uppe på sjukhuset. jag fick ha en mintgrön näsklämma och andas i ett stort rör. tydligen har jag bara 80% lungkapacitet... sen fick jag lite pulver och sen hade jag helt plötsligt 98%. sen träffade jag en annan läkare och fick recept på pulvret och fick ta blodprov och vänta i många långa minutrar. sen åkte jag till skolan och lämnade in min spanska och hade allra sista spanskalektionen. det är nåt jag kommer sakna tyvärr. det var de roligaste lektionerna. alla tiders. sen åkte jag och kollade mina linser och fick en ny lins. och sen pantade jag burkar från igår och sen städade jag överallt. nu är det någorlunda rent. typ. men nu ska jag sätta mig i soffan och inte resa mig på hela kvällen. ja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0