I wanna know how I like plan to make things easier for everyone but me.

jag är så trött. lite snabbt här och sen SÄNGEN.
skolan var sjukt lame och jag var tröttast på länge. och vi slapp fysiken för projektarbete, vilket vi fick veta först när lektionen börjat. jag kunde sovit den tiden! resten av dagen loggade jag mest in och ut på datorerna i diverse datasalar. inte så gött. sen stack jag hem lite snabbt och sen bar det av mot stationen och anna-gretas med spanskan. fullkomligt awesome. massa god mat och massa bra sällskap. massa skratt och foton. man får rätt mycket mat för trehundra spänn, märkte vi. hihi! men nu ska jag nog sova. jag fasar för alla bilder som kommer hamna på fejjan imon!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0