I said he's a scumbag, don't you know!

träningen imorse var rätt chill och det var inte ens kallt när jag cyklade. gött. men jag har sjuka knutor mellan skulderbladet, vilket inte är helt hundra. sen åkte jag till skolan och blev äntligen klar med presentationen, efter rätt mycket strul och jag kom nästan försent till gympan, så länge satt jag. och det blev inte riktigt helt som jag tänkt mig, men det får väl duga. jag tror nog ändå inte att jag kommer få mvg, men vi får väl se. jag ska bara se till att kunna talet ordentligt och prata LÅNGSAMT och TYDLIGT och komma ihåg att ANDAS så kommer nog allt lösa sig!

efter skolan åkte jag hem och sen dess har jag pluggat järnet. gjort massa fysik och försökt nöta in orden och läst ett kapitel i pippi långstrump. jag funderar seriöst på om jag ska göra kladdkaka eller nåt sånt nu. jag är jäkligt sugen. fast jag ska nog läsa igenom fysikanteckningarna en gång till först. och slänga ner lite mer grejer i min väska. den som alla redan är proppfull!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0