I made a promise to myself, never to go near you again.

jag är rätt trött idag också. men skolan var rätt mycket slappare idag än igår. vi gjorde kollagen på ryskan och sen hade vi vår biologiredovisning, och det gick över förväntan, även om powerpointen strulade lagom. och annie kläckte ur sig den fina kommentaren om "tamaras testosteron"! hihi!
resten var mest ovärt och jag åkte hem och skrev om lite på texten till min digitala presentation. tänkte skriva ännu lite mer strax, så jag kan använda så mycket tid som möjligt i skolan åt inspelning. men vi får se.
sen åkte jag och tränade även om jag inte alls var pepp. men anders var snäll, han var inte riktigt heller på humör. så det var inte omänskligt jobbigt. tur det. för ingen verkade riktigt vara på humör. jag vet inte riktigt vad det är med alla just nu. och jag kollade dessutom startlistan till filbyter och blev väldigt deprimerad. jag ska simma sjukt mycket. 800 och 50br redan första passet. inte så jättekul, när jag dessutom måste skolka från svenska c och har skrivit fysikprov hela morgonen. jag jublar verkligen. inte alls.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0