How long should I wait for you?

okej. jag tog sovmorgon och åkte till skolan lagom till svenskan. vi såg klart the notebook och killarna tyckte att slutet sög. men nä, det var ju perfekt. sen dansade vi en och en halv timme med teknikboys och nv-boys. lite kul att det var två killar på varje tjej. det händer inte alltför ofta! och tja, det var rätt blandad nivå på boysens danskunskaper, det vill jag lova. hihi! men det var roligt och äckligt varmt i gympasalen. och när vi skulle gå ut och ta luft blev det inte bättre, det var ju lika kvavt där! sen chillade jag på spanskan och gjorde nog inte riktigt vad ja gskulle. det får bli på måndag eller nåt. äh, jag har ju tid. sen ösregnade det när jag cyklade hem. tack gud. jag var genomblöt och var ändå tvungen att stanna på ica och handla frukt och sånt tills imon. sen har jag pluggat lite fysik och sånt. känns väl rätt okej, antar jag. fast det är några uppgifter jag inte har nån susning om. vilket betyder att halva provet kommer vara sånna uppgifter equals I'm screwed! gött.

träningen sen var ingen träning. vi pratade till tio över sen hade vi vattengympa med mathias i en halvtimme och sen var det slut. jag var hemma vid tjugo över sju... och jag funderar seriöst på om jag inte kan lyckas bli sjuk imon? jag vill verkligen inte tävla. nej. vi får se. jag ska hur som helst göra fysikprovet ändå.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0