closed my eyes and thought of dancers.

okej. dagens prövningar iform av simning har gett blandade resultat. jag började med att spendera min förmiddag med att göra ingenting i ett fönster i simhallen i väntan på 200med som skulle gå allra sist. och det gick dåligt. riktigt dåligt. 2:56 är inte okej. nä. sen käkade vi mumslunch på dragon och sprang på a6 i en och en halv timme. eftersom ingen av oss orkade köa en kvart till provrummen på h&m blev det endast en burk russin och en glass för min del. sen hade jag ett sjukt jobbigt och tungt pass framför mig. försök på 50 br och fj. 40.44 respektive 36.12. helt okej, liksom. sen sög jag på 200fr och gick i mål, inte helt jättetrött, på 2:30. kaass, om jag får säga det själv. sen var det uppsamlingsheat på femtiorna. 39.92 och en niondeplats (plus de åtta som gått direkt från försöken) till semin. sen 36.11 och ytterligare en niondeplacering. gött. och min teknik börjar infinna sig ordentligt nu. synd att jag knappt blir trött bara. tss!
och eftersom jag gick till semi blir det ingen sovmorgon här inte. därför sängen NU!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0