but we always seem to end up breaking eachothers hearts. but at least it's a start.

igår var det studiedag, med litelite för mycket av det goda.
jag började med att åka till frissan och testa min balfrill. efter mycket pyssel blev både hon och jag nöjda och vi beslutade det. sen slängde jag mig på cyklen och hann precis med jönköpingståget och jag gick runt i jönköping och såg ut som en hottentott i håret. finemang. en snabblunch på mackmakeriet och sen lite strosande i affärer och en läppstift och ett par shorts senare åkte jag hem med pappa. sen kom honey hit och förberedde allt och folket började droppa in och vinet flödade. vilket kändes i huvudet rätt omgående. lite grillning och mycket skratt och prat och till slut var jag ensam kvar med all disk och städning. jag har fortfarande inte orkat dammsuga. på nåt vänster är det gräs och chips överallt. men jag fixar det sen ikväll. jag städade trots allt det mesta igårkväll redan. så tidigt som klockan två låg jag i sängen.

sen vaknade jag klockan sex av att det var äckelljust. sov en timme och vaknade igen. en gång till. och sen vaknade jag av sms vid åtta. somnade om igen och vaknade av sms halv tio. jag orkar inte! klockan tio gick jag upp och svarade personerna som saknade mig och läste ut pippi calzaslargas. nu har jag egentligen bara tre frågor kvar och strax ska jag åka till sjukhuset för lungfunktionstest. synd bara att jag har förjävla ont i halsen. men huvudvärken har nästan släppt nu. men jag ska ändå vara hemma ikväll. vampire diaries och sen sover jag sött vid nio utan en liten tanke på esc och anna jagärsämst bergendahl. puss!

/f

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0