Ack, Sundbyberg, jag blev full och gick runt med stilett för din skull.

åh. jag struntade i att träna imorse och sov istället. men jag låste aldrig mitt skåp igår så när jag kom ner till simhallen för att kolla att nån badvakt låst det hade nån snott ett par glasögon. gött. mina nya speedo för 250 spänn, som jag inte ens hunnit använda. tack så jävla mycket! sen åkte jag vidare till skolan och vi plockade upp montern klart och sen var allt fixat och vi har fått tusen likadana frågor om vad vi gjort för projektarbete och vad skillnaden är. och jag har ätit ALLDELES för mycket godis. jag mår rätt illa nu. men i övrigt har dagen varit bra, och riktigt roligt. det var förvånansvärt många som verkade väldigt intresserade. och vi ska allt ta och skicka vår rapport till thomas jansson, det ni!
men nu ska jag nog faktiskt plugga lite matte. och sen sova. jag behöver det. synd bara att det skulle behöva kosta mig ett par dyra, fina glasögon...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0