You would not believe your eyes if ten million fireflies lit up the world as I fell asleep.

okej. min axel är fucked up. som fan. och det har krupit ner i armen. och jag pallrade mig till simhallen och simmade insimmet innan jag gav upp och bensparkade resten av passet. gött att både anders och kim tror att jag har en muskelinflammation i överarmen. verkligen verkligen lyckat! precis vad jag behövde. så det blir ingen träning imorgon. dock ska jag gå upp och ringa vårdcentralen och sen åka till skolan för lite svenska c. sjukt ovärt. egentligen behöver jag ju bara gå till skolan för att ha religionsprovet. vi får se hur det går. som steven sa: ordbajs > plugga. steven som för övrigt var här och hämta tygresterna. och han kan ju bara glömma käpp och monokel. men det kommer bli najs som faen. ju! jag längtar skiten! hihi!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0