Would you frown or would you let go and be torn, oh, between shivery and doubt.

jag är trött. och deprimerad. och jag vet nog varesig ut eller in längre. och jag har misskött min blogg. och jag orkar faktiskt inte berätta om vad som hänt torsdag och fredag. eller. igår var jag med malin och jens på bongo. och det var vår i luften. och babian spelade bra och sångaren är söööööööt och vi drack bål. och idag var det höglandsdoppet. efter att jag hämtat min balklänning. den är finis. jag blir glad när jag tänker på studenten. det finns nåt jag blir glad av ändå. för jag mår inte bra. och jag vet inte vad jag ska ta mig till. när jag inte ens kan göra något, aldrig har kunnat göra något. och min axel är värre än någonsin och den luktar jenka. och vi vann lagkappen och jag hade 1:05 och det var bra och jag hade nog kunnat ta i mer. och jag hade 1:27 på 100ry på världens bad och 200me var också bad på 2:49. och min axel GÖR ONT!!!!! jag vet inte vad jag ska ta mig till.

ikväll släcker jag för earth hour. och alla som inte gör det är korkade och anhängare av megamastodontvintern och röstar för att den ska vara varje år!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: gabzoooor

Student nu tack! :) Inte för att jag vet vad jag ska göra efter den, men ändå ;d

2010-03-28 @ 20:18:19
URL: http://otymplig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0