where do i belong if i don't belong with you?

åh. min onsdag har varit rätt awesome.
jag gick upp och tränade och hade ont i axeln och vi skovlade halva passet och sen åkte jag hem och sov och drog till skolan runt tio-tiden. för en ynka lektion. idrott. gött att man slipper fixa sig, för det hade sannerligen varit onödigt. satan, vad jobbigt plintfotboll är. och jag suger verkligen. helkass. men vafan. alla kan ju inte ha spelat fotboll sen de var längden av en tumme, liksom. jag har ju plaskat tiden de har kickat boll. hihi. jag ska allt visa dem!

sen chillade vi och DUSCHADE och sen åt vi lite med b-klassen och sen var det musiktilläggets konsert i aulan. inte jättebra. inte jättedålig. rätt så anonym och medelmåttlig. för jag antar att 90% av alla åskådare inte ens kände igen hälften av låtarna. BRA!

sen åkte jag hem och chillade och pluggade fysik. usch. det är trist. men jag har nog lite kläm på det. tar och pluggar lite till imon så ska det nog lösa sig. frågan är om jag ska skippa träningen helt imon med tanke på min axel. den gör helt sinnessjukt ont. och min säng stinker tigerbalsam. nån som vill köpa liniment åt mig?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0