when love takes over.

jag äter milka-choklad. och det är jag värd. för dagen var rätt ovärd.
jag fattar inget av fysiken. jag fattar inget av matten. religionen kommer jag bara minnas sidospåren ifrån. spanskan var också rätt ovärd. sen åkte jag hem och pluggade lite efter att jag varit och tankat. fyfan. 580 spänn. jag blundade och drog kortet... och träningen var syratest. fy fabelutta. fast jag fick bryta efter fyra på: 21.1, 23.2, 24.6 och 27.2. sen satt jag och babblade om ditt och datt med martin i ett par timmar innan jag var hemma och kom på att jag glömt att äta. inte helt okej, kanske. så jag tryckte i mig två mackor och lite choklad. och nu: SÄNGEN!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0