When I'm feeling weak and my pain walks down a one way street.

jag vet inte vad jag ska säga längre. allt är åt helvete.
skolan började med biologilabb. vi skulle testa blodgrupp så vi fick sticka oss i fingret. jag kan inte skriva på tangentbordet med det fingret nu. efter svenskan och tårar gick vi och åt på coco thai och moa visade prov på hett temprament när hon "råkade" skrika fittkärring åt en kvinna som stod lite i vägen... sen chillade vi lite i datasalen och jag slängde iväg min biologirapport lite snabbt innan spanskan.

sen åkte jag hem och pluggade fysik. och grät. och sen åkte jag och fysade. och grät ännu ännu mer. jag vet inte vart jag ska ta vägen. och det är jävligt jobbigt när man inte orkar berätta. när folk ändå bara ser ner på en. jag orkar inte. och min axel är helt fucked up. så in i helvete. så efter 1800 på passet körde jag benspark resten. jag har ont i hela vänstersidan nu, i princip. fast jag ska få massage imon efter skolan. och det ska bli så jävla skönt. och ont. om jag ens kommer upp ur sängen imon, vill säga...

jag ska försöka sluta gråta nu. jag måste klara det här. jag måste bli glad igen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0