What if I'd throw my heart in a cage and send it back home to your address, will I earn more time to earn more money.

jag har funderat på vad jag egentligen gör här. om jag kanske borde lägga ner då det ett: inte är någon som läser, två: de som läser ändå inte verkar bry sig om något, eller bry sig om att fråga hur jag egentligen mår i verkligheten osv och tre: jag ljuger ändå bara för mig själv och de få som läser. eftersom jag vet vilka det är som läser och då vad jag kan och inte kan skriva. jag känner mig lite begränsad.

och idag har jag studiedag och dålig självdisciplin som fan. jag orkar inte plugga, helt enkelt. men jag gjorde ju faktiskt ryskan och matten igår, alltid nåt. även om jag VERKLIGEN skulle behöva skriva religion och läsa biologi. men jag orkar inte. inte nu.
och i tisdags var det årsmöte på kvällen, efter träningen. inte riktigt det roligaste som finns. det var i princip ingen som var intresserad av klubbens ekonomiska verksamhetsberättelse och sånt. urk. alla satt runt samma bord och höll konversationer via sms med grannen. hihi.
och igår var det morgonträning och sen kom jag till skolan och min första lektion är inställd. igen. det är tredje gången detta händer, den här terminen. inte helt okej. det förstör liksom dagen. och resten av dagen var också äckligt lame och ovärd. jag gillar inte ens handboll och vi spelar det hela lektionen, bortsett från två danser foxtrot i början. och religion. vi gillar tomas skägg och jag kan visst fortfarande både trosbekännelsen och vår fader utantill i huvudet. inte helt okej.
och det är förundransvärt hur ett enda sms kan förgöra min kväll. det funkar inte. jag klarar det inte. och nu börjar jag gråta igen...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0