What if I came to you in wrecks of clothes, begging for some pleasure.

jag har så ont. jag har så ont.
jag och mamma firade earth hour igår, med tända ljus och twilightboken och fem resekataloger. hihi. sen gick jag och la mig och somnade runt halv tio. gött och välbehövligt. imorse skulle det egentligen varit samling vid kvart över sju, men med tanke på sommartiden och med omtanke för oss stackars simmare flyttades passet en timme. tur det. men det var inget vidare roligt pass. 100br och 100fj. jag blev trea, tre tiondelar bakom annie, på bröstsimmet. 1:27.5 var väl iofs en okej tid, men... och på fjärilet klappade ja gihop totalt och hade så in i helvete ont i axeln när jag simmade och slutade på 1:25 och blev sist i finalheatet. inte helt gött... och jag ska strax till simhallen igen. 100fr och lag. förhoppningsvis förstalaget och frisimsträckan. om jag har tur. och då måste bara min axel hålla. om jag har tur.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0