so long since I wished to get up in the morning, so long since anything but singing had a meaning.

och återigen är det måndag. jag blir piggare nu när man går upp och det faktiskt är ljust i rummet. så man slipper tända lampan det första man gör. asgött. skolan var chill. rättså. vi fick tillbaka fysikprovet. GÖTT att gjort samma fel på fyra ställen. gött att jag är konsekvent iaf. men jag ska ju bara få poängavdrag för ett av felen. så egentligen hade jag bara ett rent fel. så jag BORDE haft mvg, tycker jag ju. men nu hade jag vg, nånstans. och på religionen började vi skriva uppsatsen om prince of egypt. inte helt okej. jag fattar inte ens frågan...
och det är tur att det är studiedag på torsdag. jag hade dött annars. hej plugga matte, skriva religion, läsa biologi, läsa svenska. WOHO!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0