Så säg mig vad vi väntar på, säg mig vad du tänker och allt vi lämnat kvar här är allt förlorat.

jag har ont. och när jag tänker efter har jag nog börjat i princip varenda inlägg med den texten. inte jättebra, kanske. fast eftermiddagspasset har gått okej. jag hade frisimmet i förstalaget, som väntat. och vi var sjukt överlägsna och jag gled i på 1:06.3. och var inte ens trött. och jag safeade både växlingen och simningen för min axel. efter lite prisutdelning och babbel med eksjö gled vi i på 100fr. och jag persade och fick pisk med elva hundradelar av matildo på 1:05.77. men pers är alltid finemang. och en på alvedon och liniment bedövad axel. gött. sen fick jag världens massage av tomas. men det gjorde svinont. och jag höll på att dö. och mina axlar var knallröda, vilket ett antal personer kommenterade. hihi!
nu ska jag åka till pappa och äta våfflor. det är ju vår i luften!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0