så finns, försvinn inte än.

åh. jag sitter här med en skål med kladdkakesmet framför mig. eller, skålen är i princip tom nu. det mesta är ju i formen i ugnen. men inte allt!

jag har faktiskt varit effektiv idag. även om jag hoppade att träna en dag till. jag vaknade iofs vid kvart över åtta, redan. men jag bestämde mig för att skita i träningen och somnade om. skönt. sen chillade jag upp vid elva och lagade lite mat och har söndagspysslat lite, typ städat (!!!), diskat, strukit, tvättat, dammsugit. snart ska jag nog även läsa lite i biologiboken. om jag orkar. jag kommer få sockerkoma efter smeten, hihi. men det är det lätt värt. sen senare ikväll drar jag till bryggaregatan för säsongens första avsnitt av gossip girl. så jag tänkte jag skulle vara lite trevlig och bjuda pap och susan på kolakladdkaka, som en liten invigning på vårsäsongen. hihi!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0