Och jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i för vi dansar och du har så mjuka läppar.

åh. jag klarar inte att berätta om alla dagar. men veckan har varit najs. kan nämna att torsdagen var fystester på träningen och sen körde vi älgen i en timme och det enda jobbiga på hela simpasset var 10x50 spec-ben start minuten. och jag har fortfarande ont i benhinnorna. illa som faen.

igår måste ha varit en av det sjukaste kvällarna nånsin. efter matteprovet (som var äckeljättesvårt) blev det spontanpartaj hos tobbe i forserum och sen utgång till bongo. fast alla var jättetrötta och rätt dragna så vi tog tåget hem redan vid tio. fast jag stannade hos tobbe för att ta nattbussen hem sen och råkade somna i tobbes soffa. så jag fick sova kvar. och det roligaste av allt var att ante och utter som skulle sova där aldrig kom. och det visade sig att antes mobil låg kvar hos tobbe och ingen visste var han var. efter en stunds rundringning hade alla ändå lyckats ta sig hem på ett eller annat sätt. hihi. fast jag ska ju kanske inte säga nåt. men jag var dock inte den som var mest bakis imorse...

och ikväll gjorde jag och mamma pizza och jag ska nog sova tidigt ikväll. och äta mycket godis. tss.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0