Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt och jag föll för nån på en fest nånstans och det skulle ju va dans, dans, dans!

jag är ganska orkeslös ikväll. och hela dagen, faktiskt. så skolan var inte så göttig. speciellt inte när vi satt en och en halv timme i aulan för en föreläsning om förintelsen. gud, så upplyftande. sen hade jag min fina svenska c-lektion som vi så fint fick motta i onsdags. inte helt gött att bara få en lektion till på måndagseftermiddagen sådär hux flux. nä. fast jag var effektiv. faktiskt. fast äh. jag är rätt halvkass på att skriva. och sen struntade jag i träningen och åkte först och fixade nya linser eftersom jag råkat slajsa sönder min andra imorse innan jag åkte hem och "pluggade". min axel gör ont fastän det mesta onda har krupit ner i biceps. ojojojajajaj. och sen satt jag och pillade med min högskoleansökan och hittade att medieteknik visst finns på linköpings universitet också. fast med campus norrköping. och det vill jag ju inte? men jag justerade min ansökan för fjärde gången nu. till medieteknik, KTH överst. men vi får se. det är ju fortfarande mer än två veckor kvar. jag får ångest?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0