like a fading rainbow.

min axel dog på träningen. anders jobbade över så vi hade imse. på en distansvecka med redskap. helt plötsligt var det torsdag all over again. och vi föjde manualen "hur man dödar sandras axel" till punkt och pricka:

2x400 fr-arm paddlar. första 80%, andra minst 10s snabbare.
4x200 fr-arm paddlar. 80-90-95-100 %
16x25 med-arm paddlar 12,5; 15; 17,5;20 max start 40s.

sen var det lite ben också, men inte så långt, bara 800 ju. fast med fenor. 2x200 start 3:00 var lite tight. så vi körde start 3:15. och sen var det 4x100med ben, start 2:00. aschill. fast bröstsim med fenor går inte, konstaterade vi. hihi.

sen masserade kim min axel. och jag höll bokstavligt talat på att kissa på mig av smärta. ni förstår inte. jag är van vid att det gör lagom ont i vanliga fall, men nu är det ju värre än vanligt. aaaj.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0