let's just fall in love.

jag var och tränade imorse. som alltid. min axel gjorde grymt ont. som altid. vi körde 12 med, emelia special: vanligt, under vattnet, baklänges. åh. jag älskar sånt. då blir man glad. sen gick jag till skolan och vi diskuterade de OOOOTROOOOLIGT kränkande drogtesterna. lame argument. dö.
och sen "klarade" jag hrl på gympan. efter att vi kommit på bästa sättet att hitta hur man ska hålla, pekfingret på bröstvårtan ftw. och några mer lama lektioner och sen åkte jag hem och gjorde klart ryskan och orkade nästan läsa igenom religionen. för första gången är det ändå rätt intressant? mja. och nu ska jag strax åka till hotellet för ledarutbildning. inte bästa sättet att slå ihjäl en onsdagkväll. men det duger.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0