it's the best night of our lives.

jag borde gå och sova. och låta alla immunologitermer smälta och bearbetas i huvudet. så jag kan allt som ett rinnande vatten imorgon. jag håller alla tummar. för en gångs skull anser jag att jag pluggat ordentligt. men sen är det ju upp till niclas att ställa vettiga frågor också.
men dagen  bestod mycket av snack om fredagen. HERREGUD. detta kommer bli en kväll alla sen kommer glömma. eller... vissa av oss har ju redan glömt bitvis av den. hihi! sen fick vi tillbaks matteproven. och jag vill bara glömma och gå vidare. varför kan det aldrig gå bra på nåt längre? jag orkar snart inte lägga ner massa tid när jag inte får nåt för det?

efter skolan satt jag och pluggade biologi. och studera.nuade lite också. och klickade i några program. men jag vet verkligen inte. hur jag ska prioritera. jag kommer sitta kallsvettig den fjortonde och bara dö och ha världens ångest. hur jag än gör. hjälp mig.
sen tog jag en paus i pluggandet och åkte och tränade. och det måste varit chillaste nånsin. vi skulle göra bokstäver och siffror med våra kroppar. för att utvecka vår "etiska" sida, som imse så fint la fram det. tills han kom på att det heter estetisk. hihi!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0