I was aiming for the sky.

jag förstår egentligen inte vart alla helger tar vägen. det känns som att det alltid är måndag varje dag jag vaknar. det ogillar jag stark. även om jag faktiskt var riktigt utsövd när jag vaknde i morse. vilket ju var skönt. fast jag gäspade ändå konstant i skolan. så är det ju alltid. hihi.
fast skolan var meningslös. jag saknar redan mats, och han har inte varit borta en dag än. hur ska detta gå? äh. det går nog bra. hoppas jag. bengt stod ju och sa vad som skulle komma på fysikprovet, alltid nåt!

träningen ikväll var trist. inte jobbig, men hemsk. distansvecka </3 och min axel dog som fan på artonhundringen. urk. och sen var det 1200 ben med fenor. och och martin låg och chillade och pratade. sen satt vi och pratade i en timme efteråt. jag gillar. snälla killen är han.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0