i wanna give you a good song, something you may need when you feel sad and grey.

jag har faktiskt varit effektiv och pluggat biologi som fan idag. läst alla sidorna i boken och antecknat så pennan glött. strax ska jag sneaka in till pap och titta på gossipgirl. och åka hem igen sen. fast jag får nog lite sällskap. antagligen. bara jag slipper gråta mer. jag orkar inte.

ikväll fick jag ett ryck och ville ha piercing igen. och jag har googlat runt massa. och sån jag vill ha verkar visst inte göra så ont. men det kanske är osmidigt när det sitter pluppar under huden. jag vill ha sånna däringa anchor dermals. gärna på höftbenet. fast alla säger att det är fult... men nä. jag har fått lite cash och tillräckligt med mod och när jag flyttat härifrån, då jävlar. jag ska våga. ja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0