have you tried sleeping with a broken heart?

jag var uppe och tränade imorse. det skulle jag aldrig gjort. min axel pajade rätt rejält. ännu mer. och träningen var dessutom sjukt tråkig och allmänt ovärd. plus att vi fick fetaste utskällningen när vi undrade om vi verkligen skulle köra fullt dagen innan tävling. sen surade jag lite och åkte hem och sov en halvtimme innan skolan. som också var äckligt ovärd. jag åkte till skolan för att göra projektarbete och film. fysiken var det ändå ingen som var aktiv på och på biologin och eget arbete gjorde vi klart projektfilmen och  valde lite musik. och på svenskan gjorde vi egentligen inte heller något. gött att det kom ytterligare en ny idag och gött att jag och ted är de enda duktiga som varit på alla lektioner. bra bra!

ikväll kom mamma hem och det är jag glad över. det var det som gjorde min kväll. och imorgon blir det tidigt upp och tävla i jönkan. nio lopp på två pass, njatack, asså. hihi. håll alla tummar för att mina axlar håller åtminstone försökspasset!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: jensa

ta hand om dig och din axel, kej?

2010-03-13 @ 01:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0