För allt är gitarrer och bas, trummor och hat som river.

min axel gör ont. igen och igen. kan det aldrig hela sig?
fast jag hade sovmorgon idag. och biologin gick nog rätt åt helvete. niclas ska dö, ja? resterande dag var ovärd då jag ändå bara hade svenska och jag pallar verkligen inte med gunilla mer. och jag ska visst göra muntliga nationella innan spanien. lyckat. jag får väl hitta på nåt.
träningen ikväll var chill. fast 10x100 fr/me sög musten ur armarna. tur att vi kör mycket snackebad. hihi! och om nio timmar blir det plask igen. JA! och min axel kommer väl fortsätta döda mig. men äh, vad offrar man inte för att göra det man älskar?
( och hej till alla nya läsare som jag antar hittat hit från typ martinas och gabs bloggar! )

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0