Då äntligen. Så tappar jag huvudet. Här kommer den sömnen, äntligen.

jag blev glad när jag vaknade och solen sken ute. och det inte snöade. hur fint som helst. sen var ju iofs skolan inte så mycket mer att tala om. vi beställde maträtter på ryskan. och joel fick visst vara servitris, eftersom vi inte visste vad manlig servitör hette, vi kan bara kvinnlig. gött. och sen tog vi lite champagne och tomatjuice på det!

sen sprang jag runt halva skolan för att hitta honey och vi anmälde vårt projektarbete hos surtanterna i tältet. inte helt gött. resten av dagen var som sagt inget värd.
när jag kom hem hade jag fått ett utbetalningskort på mina 169 kronor jag fick tillbaks av sj för att vi blev tre timmar sena när vi skulle till JJB. asgött. det gjorde min dag. totalt. och jag gjorde några fysikuppgifter dessutom. och ALLA var rätt. jag tor jag kanske har kläm på det här nu? vi får hålla tummarna. nu ska jag strax åka och träna sönder min axel lite till. kul att folk blir oroliga när jag säger att jag har ont i axeln... men det är ju normalt att känna såhär!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0