And you were like a walking compliment.

åh. min fredag var najs. för jag hade ingen morgonträning och fysikprovet TROR jag gick bra. och svenska c-talet gick också okej. de skrattade där jag hade hoppats att de skulle le lite. bra. fast jag babblar fort som faen och glömmer andas. inte fullt lika bra. sen åkte jag till simhallen och fick massage. det var skönt och gjorde jävligt ont i fästena. och sen chillade jag och sen åkte jag på bio i jönkan och såg alice i underlandet och åt popcorn och ingen kvällsmat. och det var trevlans som fan och jag trivdes.

idag åkte jag med pap in till jönkan igen och vi gick i affärer och jag "råkade" kommentera lite ledande att en macbook skulle vara en najs studentpresent. sen köpte jag en väska helt gratis och pap betalade min herrt-shirt på mq. jag har dessutom kommit fram till att jag vill vara kille, för killkläder är så äckligt mycket snyggare än tjejkläder. ja. jag vill vara kille. är inte allt mycket lättare då?
sen tog jag ett stopp förbi lustigkullegatanvägen och grät många tårar innan jag stod och frös i en kvart i huskvarna och tog tåget hem. gött att jag halkade och typ krossade min mobil jag hade i vanten 50m från mitt hus. är det inte min dag idag så säg. så jag är ensam ikväll. som fan. jag ska bli emo. tack så mycket.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0