Yeah, what it comes down to is you are the one who truly understands.

det var faktiskt svinkallt imorse, så jag tänkte en extra gång och tog tights lite fult under shortsen. det behövdes. dessutom hade jag tightsen sen under regnbrallsen. för det var min tvättdag idag. och allt funkade skitbra tills efter fikat då tvätten bara helt plötsligt dog. och sen fick jag inte igång den igen. så jag fick hämta magnus och simon. det visade sig att tändstiftet hade hoppat ur. eller vibrerat loss. bara att skruva tillbaks och fortsätta. fast jag hann inte klart det jag ville och planerat, så oscar whinear säkert imon. plus att jag RÅKADE blöta ner listan också... men äsch.
sen fick jag skjuts hem och det blev fika och lite strosande på stan i nässjö med pappa, susan, anna och linnea. de två sistnämnda skulle till göteborg och metaltown ikväll. jag blev lite avis, inte just på metaltown, men festival överhuvudtaget. inte blev det bättre av att jag träffade lea och issa utanför stationen och vi började prata hultan. jag LÄNGTAR! vill ha det nununu! puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0