would you mind if i take off my glasses and go blind for the rest of the night? would you put them back on in the morning if ypure still here?

jag kommer nog avlida snart, om jag inte lägger mig strax.
jag och evelina jobbade ihop idag. först vattnade vi typ alla sommarblommor på kyrkogården och sen började vi skrapa ioch tvätta sopställen. varmt och jobbigt. så jag har upptäckt att jag börjar bli sjukt brun på axlarna. gött! och det ska ju även vara fint väder imon också, tydligen. så får vi nog måla imon, med lite hjälp av oscar the man. jag fick för övrigt att fint samtal av polisen idag med. evelina och jenny hittade lite guldigt stöldgods från rånet i förra veckan på en grav igår. och sen när de hade pratat med magnus hade han gett deras uppgifter till polisen och blandat ihop mig och jenny, hihi! gött om de skulle få hittelön på några tusen. FANVACOOLT! dock störde samtalet min middagslur, vilket nog kan vara en bidragande faktor till att jag är äckligt trött nu. plus att det var en hel drös med små lanpojkar med ALLDELES för stora väskor, som var på väg hem från DH på tåget. usch, de luktade svett!

efter att jag hade varit hemma en stund åkte jag och tränade. det skulle jag inte ha gjort. fyfan, vad jobbigt. det måste ha varit jobbigaste jag kört på flera månader. 12x75 max med 10 armhävningar mellan varje, vila 15. USCH! sen 14x50 max, var femte löst. sist körde vi lite på korten. det tog verkligen musten ur mig. och armhävningarna sen. urk. den serien är verkligen en handbok till hur man lär en armsimmare att använda benen den hårda vägen. inte kul. så jag lär ha en stor portion träningsvärk imorgon, det kan jag. men jag har ju iaf lite sovmorgon imorgon. jag behöver ju inte gå upp förrän 05:40!!!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0