We're living in a den of thieves and it's contagious.

jag sov jävligt dåligt i natt. det beror nog till största delen på att jag fick veta att hultsfredsfestivalen är inställd. och det fick jag veta runt tio, liksom. inte så troligt att man sover bra då. och så blev jag väckt vid ett och sov lika dåligt resten av natten, mot alla odds. så det var tungt tungt att gå upp imorse, men det var tvunget att göras. på jobbet klippte jag häckar med albin hela dagen. och jag lackade på att han aldrig slutade prata och tro att han är roligt. jag orkar bara inte. och alla bara hånar mig. jag orkar inte. jag har verkligen en dålig vecka, vad i helvete.

jag tänker lägga mig tidigt. jag ska kolla första avsnittet på the wire först bara, hade jag tänkt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0