We're gonna dance with the devil tonight, shaky shake in the pale moonlight.

jag gick upp tidigt, för att vara helg, tycker jag. halv tio, ungefär. chill och frulle och sen cyklade jag till stationen i regnet. hoppade på tåget till jönkan och på tåget fanns även peter settman med son, vilket jag tydligen inte var den enda att uppmärksamma. väl i jönkan tajmade jag bussen upp till dalvik tack vare att den var lite sen, så vi slapp gå. där lekte vi lite med milton och noomi. hon var så sjut söt. och tjock! hihihi! och jag ska aldrig ha en så överaktiv unge som milton. efter en kvart gör han mig galen! jag och jens var snälla och städade annkis och mattias bil också. mycket fin blev den otroligt smutsiga och grusa bilen! sen gick vi en bit till bussen och tajmade inte mitt tåg hem utan fick hänga tre kvart på lustigkullegatanvägen innan jag åkte hemåt nässjö. sen åkte jag och storhandlade, men jag orkade inte laga mat utan satte mig och tittade lite på bröllopsfesten och sen gjorde jag lite popcorn och kollade på eyes wide shut. det var egentligen rätt läskigt att kolla på den helt själv, särskilt när den var lång! och så slutade den rätt öppet så man blir ännu mer rädd? creepy!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0