The night has barely given way to let the morning through.

idag var jag också jättejättetrött, så i väntan på att pappa skulle komma och hämta mig sov jag fullt påklädd i tio min. sen sov jag hela vägen in till jönkan. på jobbet regnade det. som FAN! jag gillar inte regn. och vi fortsatte med sommarplanteringen och mina handskar fällde när de blev blöta, så nu har jag snukka blå märken på knogarna. jag ser ut att ha varit i slagsmål. (Y) efter jobbet åkte jag till jens en sväng och lyckades somna i soffan ett par gånger samt nästan även på vägen hem igen sen. inte så bra, kanske. så nu har jag packat och lite sådär. ska nog sova väldigt snart. det behöver jag!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: jensa

inte somna i bilen sa jag ju! fyyyyy!

2010-06-10 @ 00:06:09
URL: http://jaens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0