so just pull the trigger.

och helt plötsligt var det måndag igen. jag förstår inte hur helgen bara flyger iväg. särskilt denna. jag blir nästan tårögd. men det var bara att bita ihop och sätta sig på cykeln till stationen och hoppa på tåget och sen jobba. jag och jenny hade paxat städrundan. det tog flera timmar. studentfesten var ju på harrys/sliver... sen åkte vi och pantade för 68 spänn och sen slutade dagen i en häck. kul! dock blir det min tur att tvätta imon eftersom oscar körde idag. och det är ju tur.
sen åkte jag tåget hem igen och lagade lite mat osv och sen var det supersprinttävling i simhallen. och det gick som väntat - dåligt! men vad kunde man annat förvänta sig efter tjugo mins chillbadinsim? ett entimmes fart 3-pass hade nog gjort att ajg simmat BETYDLIGT fortare. lite halvtrist att sluta såhär. men jaja. sen tömde jag mitt skåp och hittade ett antal badmössor i olika färger och former. hihi! undrar när jag nånsin kommer använda en badmössa igen... för eftersom jag inte ska med till nuss får jag tydligen inte träna mer. men det kan ju inte imse bestämma, egentligen. men jag vill kunna ta avsked av alla jag kommer sakna. alla tjejer. alice, matildo, annie, vendela, anna, malin. några killar. anders och conny. petra. jag vill inte gråta. men det är känsligt och känslosamt. tänk att jag lagt 12 år av mitt liv på tävlingar och träningar. det ÄR betydelsefullt. jag kommer nog inte kunna släppa det så lätt...!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0