No one ever said it would be so hard.

åh. igår var det midsommar. och det regnade inte och jag blev glad. jag och mamma proppade i oss potatis och sen smällde vi i oss nästan två liter jordgubbar, eftersom en liter hade varit för lite för tre pers. sen drog jag till stan och bytte om till cocktailklänningen, vilket alla andra ändå hade dissat sen. så det slutade med att vi också satt i shorts! men det var trevligt, vi spelade kubb och massa och babblade och jag och malin och steven gick ut och gick och jag fick det bevisat hur mycket jag verkligen tål! men det var lite kul det med, en ny erfarenhet, så att säga. sen somnade jag, efter att ha suttit och pratat med steven och tamara i några timmar. när vi skulle lägga oss kom yvonne och jonas hem och var RIKTIGT fulla, hihihi! men jag och tamara sov rätt gott i tre timmar på varsin soffa på albins altan. sen vaknade vi av att det var SVINVARMT. efter nån timme kom även steven upp och vi pratade tills han åkte hem. sen fick vi vänta ytterligare tills honeys föräldrar kom och hämtade oss. men jag var trött. så jag chillade lite hemma och sen åkte jag ut till stugan och lyckades bränna mig jävligt snyggt och sen grillade jag och mamma och vi upptäckte att det var lite fel på gräsklipparen! gött! sen åkte jag och överraskade någon som fyllde år. och hade med mig en ben&jerrys, hihi! men sen var allt inte helt bra idag. men äsch. nu får det vara. jag pallar inte mer.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0