När ingen kan bli nånting är jag i harmoni, med allt som lever omkring mig.

hemska dag. jag lyckades somna på tåget in och sen fick jag och jenny uppdraget att åka till dagiset. efter att vi lärt boysen hur man använder häck-klipparen. jag vet inte om de förstod allt riktigt. det blev ju inte särskilt rakt... men vi åkte som sagt till dagiset och städade och sopade och monterade ner midsommarstången och hittade någonting som var misstänkt likt ett dinosauriefoster. hm? sen vattnade vi och lite sånt innan frukost och fika och sen målade vi sopställ resten av dagen. vi satt inte ens i solen och vi hade det varmt. jag tyckte RÄTT synd om oscar, faktiskt... och jag älskar p3, det är sant!

efter jobbet skulle jag åka till brunstorp och simma lite, hade jag tänkt. det failade rätt hårt. jag tog bussen till brunstorps gård. sen kom jag inte över motorvägen. BRA! så jag fick gå över gatan, vänta en kvart och ta bussen tillbaks. inte riktigt min dag idag...
men nu blir det fotboll. heja spanjet?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0