my eyes are B-L-double E-DING from what they see.

idag var det min tur att tvätta. det började strula dirr med att vi inte fick upp locket till vattenposten. eftersom oscar hade varit smartass och stampat ner det i gängorna. gött! så vi fick hämta mangan så han kunde fixa upp det. sen kunde jag dra igång och hann göra klart halva på den graven oscar började på igår. då sa det poff och sen var det fontän i gruset. slanget hade exploderat. kul! så det var bara att hämta mangan igen och sätta sig och rensa häckar. urk! men lagom till efter frukost var slangen lagad igen så jag kunde köra på. fast då kom det en gubbe och störde mig och mutade mig med HUNDRA SPÄNN för att jag skulle tvätta av hans sten lite svart. hihi. oscar hade tydligen blivit mutad igår, men då hade de inte haft några pengar, så det blev inget. och han hade bara blivit erbjuden en tjuga, liksom! sen tvättade jag på resten av dagen, men blev glömd sådär runt halv fyra och fck släpa in allt själv. när jag kom ner till garaget stod ulf där och såg sur ut, så jag skällde ut honom. jag tror han blev ännu surare. sen strosade jag runt lite på stan innan jag tog bussen till lustigkullegatanvägen. då kom jag på att jag glömt massa saker jag borde gjort på stan, men äsch. så nu ska jag nog strax sova. jag är trött!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0