jag skrattade mig till sömns.

och jag hatar att det regnar så som det gör. jag har haft regnkläder på mig varenda dag, idag var inget undantag. fast jag vattnade iofs rätt mycket idag, så det behövdes. så egentligen är regnkläder rätt bra. man blir mindre blöt än om man inte haft det. fast man blir fortfarande blöt, har jag märkt. men idag fick vi megafikat, så det jämnade ut sig lite, tycker jag.
sen skulle jag vänta på pappa i en timme efter jobbet, och tänkte hälsa på på lustigkulegatanvägen. men där var ingen hemma så jag satte mig på trappan. men det blev skitkallt, så jag satte mig i bilen igen. och sen när jag hämtat pappa och vi skulle rusha hem var det bilkön från hell på e4an norrgående. awesome... jag tror det tog en kvart från 6 till ekhagen. gött. TUR att vi inte behövde åka längre sträcka än så.

träningen sen var riktigt riktigt chillidill. 1100 insim och that's it. lite teknik om man ville. jag körde lite bröstsim, eftersom jag tydligen är anmäld på 50br. asch. sen åkte jag hem tidigare och packade. och kollade vampire diaries. läskigt! och imon drar jag till linköping dirr efter lunchen. så jag måste upp extra tidigt och slänga ner det sista i väskan. men det känns verkligen som jag glömt nåt? hoppas inte.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0