If I find the common cure for this I will also find that I am immune.

igår solade jag i det finfina vädret. jag och mamma lyssnade på eva dahlgren som sommarpratade. vi somnade båda två. vad säger det om pratet? sen lyckades jag bli härligt jätterosa över hela kroppen. gött. på kvällen åkte jag till pappa och vi kollade på fotboll och åt glass. mums! och argentina gick vidare. tysklandet i kvarten. finalscenariot. icke okej!

imorse kom det en ny kille till jobbet, albin. han var rätt duktig på att snacka. men han var väl trevlig. jag och jenny spenderade dagen i solgasset mitt på elvan och klippte småhäckar. gött att det är noll skugga där... efter jobbet åkte jag och festivalshoppade eftersom jag fått 2k i förskott. sen kom jag hem igen och kollade saldot ordentligt. jag blev ÖVERRASKAD när jag såg att vi visst får studiebidrag på onsdag. jag jublade. nu springer jag runt i huset och packar lite till festival och lite till helgen samtidigt som jag lagar mat. jag mår så jävla bra just nu. PUSS!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0