hey boy, you will only get it once.

jag gick upp "tidigt" idag igen. och lagade mat! så in i! och lyckades bränna mig nåt så kopiöst på kokande vatten. INTE gött! sen satt jag mest och chillade innan jag drog till lövhult för lite sydafrika-reunion. det var mysigt! jag insåg att jag faktiskt kommer sakna alla så jävla mycket. vi tittade på alla underbara och hemska bilder och skrattade hur mycket som helst och pratade minnen och hade oss. åh. jag saknar det redan. sen sa jag hejdå till alla, kramades lite med conny och sen åkte jag hem igen, proppmätt på mat och kakor. och nu har jag gått emot mina principer och äter lite choklad. men jag ska ju ändå gå och lägga mig snart. snart ska jag ju upp igen!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0