Hej, här kommer segertåget, rullar in som technodromen.

jag är trött och fortfarande jättekall. jag har nog varit rätt kall hela dagen rätt igenom idag. för det började med toga i skolan. jag, honey, tamara, moa och albin, snarare. alla andra var så lame, men det var många som sa att vi var fina när vi TOGADE runt i skolan, hihi! mest lame "lektioner" och vi fikade med gunilla och gav henne ett träd i present. sen spenderade vi eftermiddagen ute i estethuset och målade lakan. de blev mycket awesome, det må jag säga! sen cyklade jag hem, fortfarande frusen, fast inte längre i toga, och satte mig i soffan och fick sen skjuts till träningen. och vi hade imse. och jag pallade verkligen inte. jag var mest kissenödig och trött. och det var ben, igen. och arm med paddlar. urk. det känns att det var längesen vi körde med redskap. och det känns att jag INTE är bensimmare. gött... sen kom tamara och hämtade mig i simhallen och vi gick till skolan och chillade när de andra spelade brännboll. jag hade lite vin. lagom, liksom. fast sen blev jag meddragen av honey och lövet till hembygdsparken och hängde där och frös häcken av mig och gungade med tamara när hon också kom dit. till slut pallade jag inte längre utan åkte hem. och jag fryser FORTFARANDE. gött om jag blir sjuk igen. nja?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0