från och med du.

igår var det en fin dag. jag fick skjuts så att min cykel inte skulle få en ny ägare eftersom den skulle få stå på stationen över natten. på jobbet började jag med att tvätta hyrstenarna och en liten beställning och sen var all tvätt klar. kul att tvätten har gått sönder säkert fem gånger i år, bara! hihi! sen randade jag lite och sen målade jag och oscar sopställ. wosh! och det var varmt som satan. men gött ändå. vi lyssnade på hasse aro på hallå p3 och sen massa frågor. efter jobbet gick jag vilse och hamnade till slut hos polisen och beställde nytt pass och blev 400 spänn fattigare. sen blev jag bjuden på bagge och fönstershoppade i nån timme och sen blev jag bjuden på pinnglass i en varm och STOR lägenhet. lite vickningschips och fotboll på det och sen somnade jag väldigt gosigt.

imorse hade jag ju lite sovmorgon, en timme, närmare bestämt. sen spenderade jag jobbdagen med att vattna och randa och klabba lite med röd färg. fint! liksom min bränna på ryggen! sen var det midsommarlunch för hela slanten. pallas-mat tills det stod ut ur öronen. men gott äre! efter lite handling och sånt hemma i nässjö sen, åkte jag och mamma ut till stugan. inte helt gött att gräset typ var en meter långt och att vi hade kanadagässbajs ända upp till toaletten! så egenligen skulle vi nog behöva en lie eller nåt att slå det med.

åh. imon är det midsommar och ÄNTLIGEN lite sovmorgon. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0