för vi har tagit STUDENTEEEEEEN!

åh. igår var allting bara FÖR bra, FÖR perfekt.

jag gick upp halv fem för att hinna fixa mig i god tid. sen lyckades jag ändå bli lite sen till tamara, men var ändå först av alla i klassen. hos tamara drck vi god champagne (malins) och äcklig champagne (fogels elvaårigt lagrade, som luktade fisk!) och frossade i jordgubbar. jag och malin åt även upp stevens lilla matlåda med kyckling och potatissallad. sen bar det av till skolan för fotografering och möss-skrivning. lite samling i aulan, lite lunch, lite utvärdering i klassrummet, lite stipendier för projektarbeten, många kramar och sen stod alla och bankade på dörrarna för att bli utsläppta! helt underbart! jag och honey fick förresten 1000 spänn var för projektet, hihi! sen sprang vi ut. såndan lycka! få en drös med blommor runt halsen, posa på några kort, hänga av sig allt och upp på flaket! och dansa och hoppa och skrika och vara jätteglad! sen stämplade honey min tå med sin klack så jag dog lite och fick ta av min skorna. men äsch, jag var glad ändå och bytte skor till kvällen. jag åkte hem och blev mottagen och firad av släkt och vänner och hade jättetrevligt och åt mycket mat och efterrätt och drack lagom mycket vin, hihi. och öppnade paket som fan! wosh, jag gillade mina presenter, verkligen. fast sen lämnade jag de som var kvar och drog till hotellet och hade en underbar kväll. även om vinet slog till efter ett tag. men whiskey-loungen var också väldigt fin!

imorse hade jag ingen röst. tacksamt! och resten av dagen har jag mest viskat och diskat, tss. fixat och sånt tills imon, plockat undan och allt. men det har varit bra. och jag ska nog faktiskt sova strax. så jag orkar gå upp vid fem och jobba i två månader. puss!

och NVA07, tack för tre underbara, oslagbara, fantastiska, ofantligt bra år! jag älsakr er <3

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0