ever since I was eight or nine, I've been standing on the shoreline.

jag känner verkligen att det är way beyond min läggtid. men jag trotsar tröttheten.

jag sov hela vägen in och sen bestod dagen i att putsa blommor, rensa häckar och sen randa grus helt själv resten av dagen. inte så gött. men jag smög runt och lyssnade på serbien - tyskland. sen tog jag tåget hem, hann cykla hem en sväng och sen åkte jag till pappa och grillade och spelade spel. åh, larva dig inte och alfapet. men det var fan bättre förr. pilar, wtf?! sen cyklade jag hem i räserfart, för jag var rädd att nån skulle hoppa fram ur skogen och ta mig och föra bort mig till nån koja i berget, vilket resulterade i halvt astmaanfall och mjölksyra i benen! lol. men nä, nu blir det sängen och sen jönkan och jens' syster imon!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0